Ako postupovať pri reklamácii

POŠKODENIE TOVARU PRI PREPRAVE

Pri preberaní tovaru je potrebné (ešte za prítomnosti pracovníka kuriérskej spoločnosti či pošty), skontrolovať či zásielka nenesie známky poškodenia, ktoré mohlo vzniknúť pri preprave. V prípade poškodenia obalu spíšte s kuriérom záznam o poškodení zásielky, a skontrolujte tovar. O poškodení tovaru nás ihneď informujte predávajúceho.
Ak zistíte mechanické poškodenie zapríčinené prepravou až po rozbalení tovaru (najneskôr do 24 hodín od doručenia), okamžite túto skutočnosť nahláste predávajúcemu. Neskôr nebude reklamácia mechanického poškodenia zapríčineného prepravou uznaná.

UPLATNENIE REKLAMÁCIE V ZÁRUČNEJ DOBE

Ak zistíte chybu výrobku, na ktorú sa vzťahuje reklamácia počas záručnej doby, zistenú chybu nám oznámte čo najskôr e-mailom ( shop@lienkovo.sk ) alebo písomne na uvedené kontakty.

Reklamovaný tovar je potrebné zaslať ( Slovenskou poštou ) na adresu firmy:

Ing. Lenka Demková

09011 Nižný Orlík 119,

Spolu s konkt. údajmi:

Tel. číslo: ?

Email: shop@lienkovo.sk